Klantcase: Technical Valley
Tekst: Annelies Roon
Geïnterviewde: Marloes Wessels, verantwoordelijk voor ICT en back-office bij Technical Valley (en andere labels)
CoDesk levert precies wat je als groeiend bedrijf nodig hebt
CoPi kastjes en mappenstructuur
CoDesk verzorgt niet alleen onze cloud-omgeving; we maken ook gebruik van de CoPi kastjes. Hartstikke handig, want daarmee heb je geen computer nodig. En onlangs heeft CoDesk ons geholpen met de inrichting van een nieuwe mappenstructuur, gericht op verdere groei.
CoDesk heeft dat hele systeem voor ons ingericht en op donderdagavond klaargezet, zodat wij het vrijdagmorgen konden testen en in gebruik nemen. De paar kleine dingen die nog bijgesteld moesten worden, losten ze vervolgens in het weekend nog op. Echt dat je denkt: ‘Hallo, hebben jullie geen weekend?’
CoFoon
Sinds een jaar hebben we ook CoFoon. KPN stopte met de ADSL-lijn, maar voor onze uitstraling naar buiten, en voor intern doorverbinden, wilden we toch vaste lijnen blijven houden. Het handige van dit systeem is dat je weinig extra apparatuur nodig hebt om het te laten werken. Dat levert een flinke kostenbesparing op.
Bovendien draait CoFoon mee in de andere diensten van CoDesk, dus je hebt er geen omkijken naar. CoDesk richt het systeem op maat in en doet het beheer. Laatst vroeg ik drie keer kort achter elkaar om een bepaalde aanpassing; toen gaven ze me meteen een inlogpagina, zodat ik het voortaan zelf kon regelen. Superhandig.
ITM-systeem
Ook het ITM-systeem is ideaal. Heel gebruiksvriendelijk. Ik werk er heel veel mee en het scheelt me enorm veel tijd. Als er bijvoorbeeld een applicatie vastloopt, heb ik via een harde resetknop in een paar seconden die medewerker weer aan de gang. Je hoeft niet in te bellen, niks.
Bij CoDesk is niks te gek. Als we zeggen: dit en dat lijkt ons handig, dan zetten zij het neer. Desnoods bouwen ze het zelf. Ze zijn betrouwbaar en 24/7 bereikbaar: per telefoon, per mail of met een online ticketsysteem.
Moeilijk meetbare meerwaarde
Ik vind het lastig om de meerwaarde van de CoDesk diensten in harde cijfers uit te drukken. Maar als je bedrijf groeit, moet je op elk moment een professioneel functionerend ICT-systeem hebben. CoDesk neemt alle zorgen rondom programmering, hardware en beheer uit handen en zorgt dat je maatwerkzaken snel en gemakkelijk zelf kunt regelen. Dat is precies wat je als groeiend bedrijf nodig hebt.