Blogs
Password Reset ‘as a Service’
Wat u na de vakantie niet kan ophalen bij de afdeling "Lost and Found" is uw wachtwoord. Vervelend, want wachtwoord vergeten komt regelmatig voor en dat kost zowel de gebruiker als de hele organisatie tijd en geld. In de meeste gevallen moet je bij een vergeten wachtwoord contact opnemen met een...
Communicatiestress
Als rechtgeaarde techneut blijf je natuurlijk op de hoogte van de laatste snufjes, gadgets en applicaties. Je leest blogs, Tweakers, Bright, Engadget en bekijkt vlogs. Zo zie je dan weer de nieuwste manieren van communiceren en, in den beginne, wil je die dan ook direct proberen. Zo installeer je...
They don’t call us anymore….
Weet je wat irritant is ? Als je steeds een helpdesk moet bellen voor de meest eenvoudige verzoeken. Of dat je wel een factuur krijgt voor je IT, maar geen idee hebt hoe je provider nu precies aan die gegevens komt. Je kan de gegevens vaak wel krijgen maar je moet er dan wel zelf achter aan...
Een écht simpele werkplek zonder investeringen
Deze week is er weer een klant overgestapt op werken via onze terminal ‘as a service’ (inderdaad dienst): de CoPi terminal. Snel, veilig, goedkoop, zeer eenvoudig en zoals alles wat we leveren: zonder set-up kosten of investeringen. We hebben eigenlijk nooit zelf randapparatuur willen leveren, dat...
Mail naar sales@codesk.nl
Of bel 088 - 188 1999
Wil je liever nog niet met een sales in gesprek maar eerst antwoord op je IT-vragen? Dat kan! Plan dan een gesprek met Ben, onze CTO. Hij heeft alle IT-antwoorden.