Mail migratie naar Microsoft 365
Eenvoudig naar Exhange Online
Mail migreren zonder zorgen
E-mail migraties worden vaak gezien als lastig en ingewikkeld. Voor migratie naar Exchange Online van Microsoft 365 wordt vaak veel geld gevraagd. Maar dat hoeft niet!
De aanpak maakt het verschil
CoDesk is specialist in het geautomatiseerd maken en slim beheren van ICT-diensten als e-mail, werkplekken en webhosting.
Alles is al geregeld
Het wiel opnieuw uitvinden of je neus stoten is niet nodig. Wij hebben alles al klant-en-klaar geregeld.
Migratie ‘as a Service’
Door het concept van CoDesk kunnen we migraties tegen zeer lage kosten aanbieden. We regelen dan gelijk belangrijke onderdelen als back-up en beveiliging,
Kortom: wij zorgen ervoor dat jij je e-mail zonder stress in gebruik kan nemen.
Waarom Microsoft Exchange Online steeds meer dé standaard wordt
Exchange Online (EOL) is dé standaard in het bedrijfsleven. En niet voor niets, want Exchange Online is rijk aan opties, zeer schaalbaar, altijd up to date en helemaal geintegreerd in andere bekende Microsoft 365 diensten zoals Teams.
Tegelijkertijd bouwen applicatieleveranciers koppelingen en integraties tegenwoordig allereerst voor Microsoft 365 / Exchange Online. De noodzaak om bij te blijven wordt zo steeds groter.
Waarom medewerkers er blij van worden
Jouw medewerkers zullen vooral de Outlook kant van Exhange Online zien. Daar worden ze blij van onder andere grote mailboxen, de mogelijkheden van gedeelde mailboxen, uitgebreide kalenderopties en het eenvoudig delen van documenten. Kortom: veel gemakkelijker samenwerken en op elk apparaat.
Een migratie vraagt kennis en kunde
Als je niet dagelijks bezig bent met de techniek achter e-mail en andere ICT diensten, de ontwikkelingen bij o.a. Microsoft en de toenemende noodzaak van cybersecurity, dan is het zaak om een goede partner te zoeken. Je wilt uiteindelijk zonder kleerscheuren en met opties voor de toekomst kunnen overstappen.
Een goede partner betaalt zich terug
Met de juiste keuze voor aanpak met oog voor de toekomst, kost het jou minder tijd, verloopt een migratie veel soepeler en heb je ondersteuning zowel voor, tijdens en na de migratie. Dat scheelt je uiteindelijk in tijd en vooral ergernis.
CoDesk is dé partner voor het MKB
CoDesk ontwikkelt volgens haar eigen concept kant-en-klare inrichtingen van o.a. Microsoft 365 diensten. Die vormen een solide basis voor verdere verfijning en maatwerk.
De focus bij CoDesk ligt op MKB-bedrijven die zelf geen ICT-kennis in huis hebben, maar wel zeer professionele inrichting en opties wensen.
Zorgeloze migratie van e-mail met CoDesk
Bij het migreren van e-mail komt veel kijken, bijvoorbeeld welke licenties zijn nodig? Wat zijn de juiste instelling voor DNS, SPF, DKIM en DMARC? Hoe moet de back-up geregeld worden en hoe zit het met filtering van SPAM, encryptie en bescherming tegen phishing en ransomware? En die hele inrichting moet daarna onderhouden worden.
Alle lastige dingen regelen wij
CoDesk maakt de overstap gemakkelijk door alle complexiteit uit jouw handen te nemen. We vragen je alleen de noodzakelijke dingen die vooral gaan over hoe je wil werken en wat je in toekomst wil zien / hebben. De functionele dingen dus, de vertaling naar techniek doen wij.
De laatste vraag: wanneer komt het jou uit?
Als we alles in de startblokkem hebben staan en het overzetten van jouw mail vanaf de huidige provider staat klaar, dan is er nog maar 1 vraag: wanneer? Jij hoeft alleen het geschikte moment van de daadwerkelijke overstap te bepalen, de rest regelen wij. Simpel toch?
Premium back-up en beveiliging
E-mail leveren we altijd compleet, dus standaard met SPAM-filtering, beveiliging tegen malware en back-up.
Kies je voor migratie naar Exhange Online dan krijg je zelfs een persoonlijk in te stellen SPAM-filter met de meest geavanceerde opties om te beschermen tegen ransomware en phishing!
Een makkelijke opstap naar meer Microsoft 365 (en andere opties)
Naast e-mail verzorgt CoDesk ook alle andere onderdelen van een moderne IT-omgeving. En dat staat eigenlijk al helemaal klaar als jouw e-mail gemigreerd is. Want naast e-mail verzorgen we bijvoorbeeld ook alle andere Microsoft diensten, het hosten van websites, telefonie en het beheren van werkplekken.
Met raad & daad + gratis testen!
En waar je even niet weet waar je moet beginnen, staan we bij CoDesk helemaal klaar om je met raad en raad bij te staan. En wat we voorstellen mag je dan ook nog gratis testen!
Wat kunnen we voor jou doen?
Haast? Bel 088 1881999
Twijfel? Ook geen probleem
Wat als je nog met veel vragen zit?
Of heb je liever gewoon eerst antwoord op je IT-vragen zonder 'sales'?
Plan dan een gesprek met Ben, onze CTO
Kost je niks, maar levert zeker nuttige
inzichten op.
Het unieke van CoDesk
Ons motto: Alles wat je voor een 2e of 3e keer doet kan je beter automatiseren
Wat jij nodig hebt is in de basis niet anders dan wat andere organisaties in jouw branche gebruiken
Waar jij niet op zit te wachten, is investeringen en “uurtje-factuurtje ICT”
Waar wij niet op zitten te wachten is steeds het wiel opnieuw uitvinden en hetzelfde truukje herhalen
Daarom hebben we de basis van onze diensten al helemaal geautomatiseerd
Van het realiseren en configureren van jouw nieuwe IT omgeving, het aanmaken en beheren van gebruikers en applicaties tot aan self-service helpdeskfuncties. Het staat al klaar om direct te beginnen en verder te bouwen.
Zo betaal jij niet de hoofdprijs en houden wij tijd over om nieuwe diensten te automatiseren.
Het voordeel voor jou
Snelheid – Gemak – Amper verstoringen – Lage kosten
Het bewijs
Dat wij onze zaakjes op orde hebben, mag blijken uit onze ISO 27001 certificering:
Maar nog beter: vraag het onze klanten
Onderstaande klanten zijn al lang, soms al heel lang klant. Vaak ooit begonnen in een remote desktop omgeving, maar nu deels of geheel gemigreerd naar Microsoft 365.
20+ werkplekken
Werving& Selectie / Interim management
Remote Desktop met Microsoft 365 en telefonie
“Als een behandelaar in gesprek met een client niet bij de gegevens kan, dan is dat blokkerend voor de dienstverlening. Daarom hebben wij een ICT-partner die we dit goed kunnen toevertrouwen”
Esther Zonneveld, financieel medewerker
GGZ De Hoofdlijn
“Bij CoDesk is niks te gek. Als we zeggen: dit en dat lijkt ons handig, dan zetten zij het neer. Desnoods bouwen ze het zelf.
Ze zijn betrouwbaar en 24/7 bereikbaar: per telefoon, per mail of met een online ticketsysteem.”
Marloes Wessels, applicatie consultant
Technical Valley
Wat kunnen we voor jou doen?
Haast? Bel 088 1881999
Twijfel? Ook geen probleem
Wat als je nog met veel vragen zit?
Of heb je liever gewoon eerst antwoord op je IT-vragen zonder 'sales'?
Plan dan een gesprek met Ben, onze CTO
Kost je niks, maar levert zeker nuttige
inzichten op.