Kosten werkplek met Microsoft 365
Wat kost Microsoft 365 echt?
Kies het pakket dat bij jouw behoeften past
Het juiste pakket kiezen lijkt een open deur maar dat is het niet. Microsoft biedt veel opties aan en het aanbod groeit en groeit maar door. Wat moet je kiezen?
Keuzestress is niet nodig
CoDesk is specialist in het maken, onderhouden en verder ontwikkelen van digitale werkplekken in het MKB. Daar waar het beheer van kosten de sleutel tot succes is.
Alles is al geregeld
Het wiel opnieuw uitvinden of je neus stoten is niet nodig. Wij hebben alles al klant-en-klaar geregeld.
De kosten voor Microsoft 365
Met alleen licenties ben je er nog niet. Dit zijn de kosten waar je rekening mee moet houden:
- De juiste licenties
- Inrichting en onderhoud van de ’tenant’
- Installatie en onderhoud van computers met Microsoft 365
- Back-up (want dat zit niet standaard in Microsoft 365)
- Aanvullende mail filtering / beveiliging
- Support bij het gebruik van Microsoft 365
- IT beleid en rapportages (voor de accountant / auditor)
Indicatie van kosten per werkplek met Microsoft 365
Geen casus is hetzelfde, maar medewerkers zijn doorgaans prima in een categorie te plaatsen. De meest voorkomende configuraties met e-mail, Office en Teams kosten afgerond per maand:
Webbased Microsoft 365 | € 17 |
Microsoft 365 op een notebook + remote installatie & beheer en basic support |
€ 38 |
Remote Desktop met Microsoft 365 | € 75 |
Allemaal inclusief set-up, licentie, back-up (van e-mail, OneDrive, SharePoint en Teams) en extra security. Meer details en prijzen vind je hier.
Direct een werkplek met Microsoft 365
Door ons concept, die echt alles dekt waar je aan moet denken (en meer), kan jij direct aan de slag. Het maakt ons niet uit of je 5 of 100+ collega’s hebt, we maken jouw omgeving direct klaar. En vooraf testen is geen probleem.
Wij maken ICT betaalbaar
CoDesk biedt een unieke opzet die direct past bij 90% van alle organisaties in MKB, zelfs voor de kleinste bedrijven.
Die opzet is de standaard die we voor alle klant neerzetten. Geheel geautomatiseerd en dat houdt de kosten laag.
Financiële gemoedsrust
Daarna volgen dagelijks de ontwikkelingen in die markt en vertalen dat weer in onze diensten. Met die aanpak bieden we rust. Tegen voorspelbare kosten!
Echt alles geregeld
In onze opzet is gelijk invulling van jouw IT beleid geregeld. Helemaal fijn als je biivoorbeeld aan certificeringen moet voldoen (denk ISO27001, HKZ en NEN7510). Wij zorgen dat je aantoonbaar ‘in control’ bent.
Wat kunnen we voor jou doen?
Haast? Bel 088 1881999
Twijfel? Ook geen probleem
Wat als je nog met veel vragen zit?
Of heb je liever gewoon eerst antwoord op je IT-vragen zonder 'sales'?
Plan dan een gesprek met Ben, onze CTO
Kost je niks, maar levert zeker nuttige
inzichten op.
Het unieke van CoDesk
Ons motto: Alles wat je voor een 2e of 3e keer doet kan je beter automatiseren
Wat jij nodig hebt is in de basis niet anders dan wat andere organisaties in jouw branche gebruiken
Waar jij niet op zit te wachten, is investeringen en “uurtje-factuurtje ICT”
Waar wij niet op zitten te wachten is steeds het wiel opnieuw uitvinden en hetzelfde truukje herhalen
Daarom hebben we de basis van onze diensten al helemaal geautomatiseerd
Van het realiseren en configureren van jouw nieuwe IT omgeving, het aanmaken en beheren van gebruikers en applicaties tot aan self-service helpdeskfuncties. Het staat al klaar om direct te beginnen en verder te bouwen.
Zo betaal jij niet de hoofdprijs en houden wij tijd over om nieuwe diensten te automatiseren.
Het voordeel voor jou
Snelheid – Gemak – Amper verstoringen – Lage kosten
Het bewijs
Dat wij onze zaakjes op orde hebben, mag blijken uit onze ISO 27001 certificering:
Maar nog beter: vraag het onze klanten
Onderstaande klanten zijn al lang, soms al heel lang klant. Vaak ooit begonnen in een remote desktop omgeving, maar nu deels of geheel gemigreerd naar Microsoft 365.
20+ werkplekken
Werving& Selectie / Interim management
Remote Desktop met Microsoft 365 en telefonie
“Als een behandelaar in gesprek met een client niet bij de gegevens kan, dan is dat blokkerend voor de dienstverlening. Daarom hebben wij een ICT-partner die we dit goed kunnen toevertrouwen”
Esther Zonneveld, financieel medewerker
GGZ De Hoofdlijn
“Bij CoDesk is niks te gek. Als we zeggen: dit en dat lijkt ons handig, dan zetten zij het neer. Desnoods bouwen ze het zelf.
Ze zijn betrouwbaar en 24/7 bereikbaar: per telefoon, per mail of met een online ticketsysteem.”
Marloes Wessels, applicatie consultant
Technical Valley
Wat kunnen we voor jou doen?
Haast? Bel 088 1881999
Twijfel? Ook geen probleem
Wat als je nog met veel vragen zit?
Of heb je liever gewoon eerst antwoord op je IT-vragen zonder 'sales'?
Plan dan een gesprek met Ben, onze CTO
Kost je niks, maar levert zeker nuttige
inzichten op.