Uitbesteden van jouw IT
Wel de lusten, niet de lasten
Altijd kennis en kunde bij de hand
ICT uitbesteden aan CoDesk is strategische keuze. Want jij wil verder met jouw business, maar ICT wordt wel steeds belangrijker én complexer.
ICT ondersteuning naar behoefte
Met CoDesk heb je een partner naast je staan die zowel kan meedenken als kan uitvoeren. Jij bepaalt wat en waneer, de rest doet CoDesk
Waarom ICT uitbesteden slim(mer) is
Het uitbesteden van jouw ICT heeft verschillende en duidelijke voordelen. Zeker als jouw bedrijf niet zo groot is dat een eigen ICT afdeling loont. En nog nog meer als je nu al geen full time systeembeheerder hebt.
Uitbesteden als kostenbesparing
Het uitbesteden van ICT kan kostenbesparend. Je hoeft geen investeringen te doen in hardware, software, personeel en training. Dat brengt doorgaans hoge initiële kosten met zich mee. In plaats daarvan betaal je meestal een periodieke vergoeding aan de ICT partner die dat allemaal voor je regelt.
Toegang tot expertise en ervaring
Met een goede ICT partner als CoDesk heb je toegang tot gespecialiseerde kennis en ervaring op het gebied van ICT. Alsof je zelf een team hebt van experts die up-to-date zijn met de laatste technologische ontwikkelingen en best practices.
Meer focus op jouw kernactiviteiten
Door het uitbesteden van niet-kernactiviteiten zoals ICT, kun je je richten op je kernactiviteiten en strategische doelen. Het stelt je in staat om je energie, tijd en middelen te concentreren op zaken die direct bijdragen aan de groei en efficiëntie van jouw organisatie.
Schaalbaarheid en flexibiliteit in ICT capaciteit en opties
Een extern IT-bedrijf kan snel inspelen op veranderende behoeften binnen jouw organisatie, zoals groei of krimp van het bedrijf. Ze kunnen gemakkelijker opschalen of afschalen op basis van jouw eisen, wat moeilijker kan zijn met een interne ICT afdeling.
Risico’s identificeren en beheersen
Als IT dienstverlener is CoDesk dagelijks bezig met beveiligingsrisico’s, nalevingskwesties en technologische veranderingen. Met die expertise is het makkelijker om deze risico’s te beheren en te minimaliseren. CoDesk heeft bijvoorbeeld zelf een ISO 27001-certficering en alle diensten zijn zo gemaakt dat jij dat weer voor jouw eigen certifceringen kan gebruiken. Dat geeft je dan toch weer wat extra gemoedsrust.
Duidelijke performance indicatoren
CoDesk heeft als ICT serviceprovider een duidelijk overeenkomst voor de serviceniveau’s (SLA’s) van haar diensten. Die worden gegarandeerd, gemeten en gerapporteerd. Zo heb jij eenvoudig een hogere betrouwbaarheid, beschikbaarheid en prestaties van je ICT-infrastructuur geregeld.
Alle voordelen in 1 keer: ICT uitbesteden aan CoDesk
Wil je direct klaar zijn, dan zit je bij CoDesk aan het goede adres. We vertellen je graag waarom en hoe we alle voordelen voor jou maximaal vormgeven.
Wat kunnen we voor jou doen?
Haast? Bel 088 1881999
Twijfel? Ook geen probleem
Wat als je nog met veel vragen zit?
Of heb je liever gewoon eerst antwoord op je IT-vragen zonder 'sales'?
Plan dan een gesprek met Ben, onze CTO
Kost je niks, maar levert zeker nuttige
inzichten op.
Het bewijs: onze klanten
Onderstaande klanten zijn al lang, soms al heel lang klant. Vaak ooit begonnen in een remote desktop omgeving, maar nu deels of geheel gemigreerd naar Microsoft 365. Of juist helemaal niet omdat dat de klant zich daar beter bij voelt. En dat is geen probleem.
“Als een behandelaar in gesprek met een client niet bij de gegevens kan, dan is dat blokkerend voor de dienstverlening. Daarom hebben wij een ICT-partner die we dit goed kunnen toevertrouwen”
Esther Zonneveld, financieel medewerker
“Bij CoDesk is niks te gek. Als we zeggen: dit en dat lijkt ons handig, dan zetten zij het neer. Desnoods bouwen ze het zelf.
Ze zijn betrouwbaar en 24/7 bereikbaar: per telefoon, per mail of met een online ticketsysteem.”
Marloes Wessels, applicatie consultant