ICT ontzorging in optima forma
CoDesk biedt ruimte en rust voor ondernemen
ICT ontzorging naar behoefte
Wat de ‘beste’ ontzorging voor ICT is kan variëren. De juiste vorm is afhankelijk van jouw specifieke behoeften en doelstellingen.
Een goede partner in ontzorging is flexibel
Met CoDesk heb je een partner naast je staan die zowel kan meedenken als kan voorzien in ontzorging. Jij bepaalt wat en waneer, de rest doet CoDesk
Ontzorgen op meerdere manieren
Het DNA van CoDesk ademt ontzorging. Dat is wat we dagelijks doen voor alle onze klanten. De mate van ontzorging verschilt per klant. Elke organisatie is anders en er is ook veel te kiezen.
Managed ICT services
Als managed service provider (MSP) levert CoDesk een brede waaier aan IT-diensten, zoals werkplekbeheer, VOIP telefonie, beveiliging, back-up, cloudbeheer en webhosting. Een uitgebreide aanpak voor het beheren en onderhouden van jouw ICT-infrastructuur staat klaar.
Outsourcing
CoDesk neemt waar nodig ook meer intern gerichte functies over waar nodig is. Denk helpdeskondersteuning, netwerkbeheer, monitoring of applicatiebeheer. Met een goede ICT partner als CoDesk heb je zo toegang tot gespecialiseerde ICT kennis en ervaring op afroep. .
Cloudservices ‘as as service’
Het verplaatsen van je ICT naar de cloud kan veel zorgen wegnemen. CoDesk regelt dat voor jouw. Via Microsoft Azure of via de eigen private cloud van CoDesk. Beide bieden schaalbare oplossingen voor al jouw ICT wensen.
Volledige ICT-uitbesteding
Sommige organisaties kiezen ervoor om hun volledige ICT-omgeving uit te besteden aan CoDesk. Zo leveren we dan van infrastructuurbeheer en hosting tot applicatieontwikkeling en ondersteuning.
Hybride kan ook
Vaak is een hybride aanpak het meest geschikt. Dit houdt in dat je een combinatie van interne en externe bronnen gebruikt bij CoDesk om je ICT-omgeving te beheren. Je behoudt controle over kernactiviteiten, terwijl je de niet-kernactiviteiten uitbesteedt aan CoDesk.
Compliancy en andere lastige vragen
Als IT dienstverlener is CoDesk dagelijks bezig met beveiligingsrisico’s, nalevingskwesties en technologische veranderingen. Met die expertise is het makkelijker om deze risico’s te beheren en te minimaliseren. CoDesk heeft bijvoorbeeld zelf een ISO 27001-certficering en alle diensten zijn zo gemaakt dat jij dat weer voor jouw eigen certifceringen kan gebruiken.
Wij helpen organisaties om hun certifering eenvoudig te halen en te behouden. Vaak door het onder de hoede nemen van de onderdelen van de benodigde ICT-faciliteiten, maar ook met advies en consultancy.
Wat we altijd bieden
Wat we doen verschilt per klant en casus. Maar wat we altijd bieden:
- duidelijke prijzen per maand, zonder verborgen kosten
- kant-en-klare diensten met ‘best practice’ inrichting
- weing tot geen set-up kosten
- licentiebeheer
- inzicht door rapportages en monitoring
- een geweldige servicedesk die je weing nodig zal hebben
Let’s talk! Koffie?
Het vinden van de beste ontzorging voor ICT is afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de omvang en complexiteit van de ICT-infrastructuur, applicatielandschap, budget, beveiligingseisen en de beschikbaarheid van interne middelen en expertise.
Maar even belangrijk is de expertise en ervaring van de IT dienstverlener in jouw branche en hoe die qua omvang, aanpak en cultuur bij jouw organisatie past. De beste manier om daar achter te komen is te beginnen met een gesprek bij een goede kop koffie.
Wat kunnen we voor jou doen?
Haast? Bel 088 1881999
Twijfel? Ook geen probleem
Wat als je nog met veel vragen zit?
Of heb je liever gewoon eerst antwoord op je IT-vragen zonder 'sales'?
Plan dan een gesprek met Ben, onze CTO
Kost je niks, maar levert zeker nuttige
inzichten op.
Het bewijs: onze klanten
Onderstaande klanten zijn al lang, soms al heel lang klant. Vaak ooit begonnen in een remote desktop omgeving, maar nu deels of geheel gemigreerd naar Microsoft 365. Of juist helemaal niet omdat dat de klant zich daar beter bij voelt. En dat is geen probleem.
“Als een behandelaar in gesprek met een client niet bij de gegevens kan, dan is dat blokkerend voor de dienstverlening. Daarom hebben wij een ICT-partner die we dit goed kunnen toevertrouwen”
Esther Zonneveld, financieel medewerker
“Bij CoDesk is niks te gek. Als we zeggen: dit en dat lijkt ons handig, dan zetten zij het neer. Desnoods bouwen ze het zelf.
Ze zijn betrouwbaar en 24/7 bereikbaar: per telefoon, per mail of met een online ticketsysteem.”
Marloes Wessels, applicatie consultant